Konvo dan kerja!

26 September lepas,secara rasmi aku lah graduan program Geologi Universiti Kebangsaan Malaysia. Sidang pagi,pukul 730 am. Sehari sebelumnya dah bertolak ke Bangi dalam jam 5 petang.


Memandangkan semua jenis baju kurung yg ada tak mampu memuatkan tangan bersimen, on the way singgah kedai nama xs----xxxxxlll. serious nama kedai tu camtu.

Tapi,bila ada baju blouse/kurung yang muat tangannya maka saiz pinggang baju pun agak luar biasa. haha. tapi finally jumpa blouse yg sesuai. cuma tak dapat ber'ayu' sikit macam orang lain.

Selesai majlis konvo di dectar,terus ke Geology untuk majlis meraikan graduan..ini adik-adik junior geo yang handle. terima kasih!. lepas rindu nak berkumpul ramai-ramai di Geology lagi macam dulu-dulu. ='). Bergambar dan balik.

27 September. Bangun pagi masih rasa keseronokkan hari semalam. Belek-belek bunga. haha. Petangnya, Selinsing call..menyatakan bahawa aku dapat jawatan Junior Mining Geologist yang interview jumaat lepas. Cuma,diberikan extend masuk keje dengan tangan yang tak sembuh lagi. 10 oktober 2011,mula lah kerjaya sebagai Geologist yang aku mimpikan selama ni,yang aku selalu bimbang aku takkan wujud dalam bidang geologi lagi.


Allah swt dah berikan semua yang aku cita-citakan. Kemana lagi rasa kesyukuran mesti aku simpan. Syukran Ya Allah. Syukran. Alhamdulillah.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Konvo dan kerja!"