Terima kasih.

Kehidupan kebelakangan ni aku rasa lebih tenang, lebih gembira.


Hari-hari aku bangun dengan hadiah disisi kiri aku. Tangan yang dah sembuh.
Walau belum sepenuhnya. Sekurang-kurangnya tak perlu aku mandi dengan tangan berbalut plastik besarrrr..,ambil masa 1 jam untuk sudahkan kerja-kerja mandi. Belum nak urus pakai baju apa. Alhamdulillah.

Alhamdulillah..rasa kecewa tengok tangan bengkok pun dah boleh terima. Aku patut bersyukur. Aku banyak minta-minta dengan Tuhan. Dia dah kabulkan sekarang kenpa mesti tak puas hati kan?

Kemudian, aku sudah boleh drive! Lebih-lebih lagi mak dan abah sendiri yakin sama anak dia. Dalam masa sebulan, aku merancang nak ke Kota Tinggi lagi. Fieldwork untuk kali kedua, kemaskini data-data lapangan. Memang ke Johor salah satu agenda aku pasang awal-awal dalam minda bila sembuh. Insya-Allah, harap tertunai.

Tesis? berjalan lancar tetapi lambat sikit sementelah aku dah terlebih cuti, sekarang aku ada sisa masa seminggu lagi di bumi UKM tercinta nak siapkan sampel. Harap- harap Allah permudahkan. Amin.

Terima Kasih... Mak, Abah. Yang sentiasa percayakan anaknya satu yang selalu buat masalah. Tetap bagi sokongan, tetap bagi semangat, sanggup gadai masa. taruh wang ringgit untuk rawatan tangan ni sepanjang 4 bulan.

Terima kasih Along, walau sekalipun jauh nun di Belfast sana, tetap call saat aku kecewa, tika aku rasa aku tak mampu nak jalani semua ni lagi, habiskan cuti summer berkhidmat jaga aku yang kekok dengan tangan sebelah. Terima kasih banyak.

Kawan-kawan, geng-geng Geologi yang selalu ada masa teman aku ke appoinment, teman saat aku tak mampu nak bangun, nak jaga diri sendiri, teman aku layan rasa sunyi seorang-seorang dan pergerakan terbatas. Sama-sama gembira walau sekadar naik bas je ke Kajang. =). Kalian kawan sejati. Sentiasa ada masa aku susah dan senang. Hikmah yang paling nyata telah Tuhan tunjukkan padaku. Siapa sebenarnya kawan dunia akhirat. Alhamdulillah.

Kawan-kawan UKM, yang tak bosan bagi kata semangat, baca blog ni, sms-sms motivasi, mesej dan komen-komen yang membina. Terima kasih banyak!!.


Harapnya aku mampu balas jasa kalian semua. Insya-Allah, aku cuba yang termampu. =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "Terima kasih."

  1. ka says:
    December 14, 2010 at 3:22 AM

    wani yg comel selalu! keep strong and happy2 always k ;)

  2. Alwanie Iberahim says:
    December 17, 2010 at 12:51 AM

    insyaAllah. =). tikah,thanks bnyk eh. rajin tinggal komen bg support. =))

  3. nanafiana says:
    December 18, 2010 at 12:55 AM

    u r welcome dear sis! xx

  4. Alwanie Iberahim says:
    December 18, 2010 at 4:50 PM

    =))